Mannersons Fastigheter vann kundkristallen för bästa service och profil.

99,6 % av Mannersons hyresgäster kan rekommendera bolaget som hyresvärd och samtidigt uppnådde vi landets högsta servicenivå. I tuff konkurrens med över 100 fastighetsbolag över hela Sverige vann Mannersons två utmärkelser för Högsta Profil och för Högsta Serviceindex.

Det är för fjortonde året i rad som fastighetsbranschens prestigefulla pris Kundkristallen delas ut för att kora Sveriges bästa hyresvärdar. Där syftet är att höja branschens totala förvaltningskvalité och förbättra kundupplevelse hos hyresgästerna. De nominerade utses bland de företag som genomfört kundundersökningen AktivBo under 2019.

– Vi är enormt tacksamma att vår vilja att investera i våra hyresgästers hem och närmiljö ger ett så fint resultat. Vi gillar att arbeta med tydliga mål, löpande kundundersökningar hjälper oss att fokusera på de saker som skapar störst nytta för våra hyresgäster, säger vd Carl-Fredrik Grönhagen.