Vi är nominerade till Kundkristallen!

Kundkristallen delas ut för sextonde året i rad. Till vinnare utses de fastighetsbolag som har nöjdast hyresgäster. Det är ett prestigefyllt pris eftersom det är hyresgästernas åsikter som avgör. Mannersons har deltagit i undersökningarna sedan 2015 och varit nominerade samtliga år.
 
För oss på Mannersons betyder hyresgästernas åsikter i undersökningarna väldigt mycket för det dagliga arbetet. Att hyresgästerna engagerar sig och berättar hur vi kan göra deras vardag bättre är värdefullt för oss. Detta för att vi ska kunna utvecklas och bli bättre i vår service och förvaltning. När resultatet av undersökningen också blir två fina nomineringar, i det här fallet i produkt och serviceindex.
 
Vi är väldigt stolta över att ha vunnit pris för högsta serviceindex i fyra år och självklart väldigt glada att fortsätta kunna leverera en god service och ett attraktivt boende till våra hyresgäster. Detta hade inte kunnat vara möjligt utan ett målinriktade arbete och fantastiska team.
 
Benchmark Event som i år anordnas digitalt, arrangeras av AktivBo som genomför kundundersökningar åt privata och kommunala fastighetsbolag. Syftet med Benchmarkevent är att lyfta fram de hyresvärdar som prioriterar sina kunder och satsar på hög kvalitet, samt att skapa en plattform för erfarenhetsutbyten.
 
Kundkristallen delas ut den 11 februari.