Service, Produkt och Profil- Mannersons är trefaldigt nominerade i årets Aktivbo undersökning
När hyresgästerna själva får avgöra vad som är viktigt i sin vardag och med sitt boende spelar Aktivbos hyresgästsundersökning en stor roll för att vi som fastighetsägare ska ha kunskap om vad som efterfrågas av våra hyresgäster. Aktivbo delar för sjuttonde året i rad ut Kundkristallen och Mannersons team är i år nominerade till hela tre kristaller.
Att hyresgästerna engagerar sig och berättar för oss om hur vi kan göra deras vardag bättre är värdefullt för att vi ska utvecklas i vår förvaltning och vår service. Vi har medverkat i hyresgästundersökningen under flera år och har kontinuerligt förbättrat resultaten och ser vikten av att hela tiden förbättras och utvecklas i vårt arbete i takt med att samhällets förväntningar förändras. För oss på Mannersons är det alltid viktigt att leverera ett mervärde för våra hyresgäster. Aktivbos undersökningar hjälper oss att få en ännu bättre kunskap om vad våra hyresgäster värdesätter i sin vardag. När resultatet av undersökningen också blir nomineringar i alla tre förvaltningskategorier för lägenheter som är Högsta Serviceindex, Högsta Profil och Högsta Produktindex är det extra roligt.
– Det känns fantastiskt att vi är nominerade i tre kategorier, säger VD Carl-Fredrik Grönhagen. Alla medarbetare har gjort ett kanonjobb under pandemin och verkligen ansträngt sig för att bibehålla våra höga ambitioner. Ett fantastiskt team och trevliga hyresgäster!
Benchmark Event är en årlig tillställning där Aktivbo uppmärksammar de privata och kommunala bostads- och fastighetsbolagen som av sina hyresgäster utsetts till de bästa hyresvärdarna. Kontinuerliga jämförelser skapar drivkraft, både internt och för hela branschen. Syftet med Benchmark Event är både att lyfta fram de hyresvärdar som prioriterar sina kunder och satsar på en hög kvalitet, samt att skapa en plattform för erfarenhetsutbyten.